niedziela, 6 stycznia 2013

Lily Lolo 2


Wczoraj przyszła kolejna paczuszka z mojej ulubionej firmy ! Tym razem zamówiłam prosto z angielskiej strony www.lilylolo.co.uk  Zamawiając powyżej 20 f otrzymujemy aż dwie próbki wybranych wczesniej minerałek. W Polsce z tego co pamiętam można było otrzymać tylko jedną ;( 


' W kolejności jasności podkładów'

 China Doll SPF 15 podklad przeznaczony dla jasnej cery, jest drugim, zaraz po Porcelain jasnym podkładem.

Blondie SPF 15 chciałam coś znaleźć ciemniejszego, na wypadek opalenia się na naszych Wyspach Brytyjskich ( o ile to możliwe :p )

Candy Cane SPF 15 ten dostałam gratisowo, jako że nie było zbyt wielkiej gamy darmowej oferty, postanowiłam wziąć ten ( chyba łudzę się że wyjade gdzieś do ciepłych krajów :P ) 

Flawless silk wykańczający puder, też jako darmowy produkt.

Blush Away zielony korektor na niedoskonałości, naczynka etc. Po nałożeniu nie widać zielonego odcienia. Nie, nie stajesz się Shrekiem ;-)

Zaczynamy testować ! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz