piątek, 18 stycznia 2013

prosto z Korei.

W moim mieście niedawno otworzyli nową drogerię, gdzie oprócz standardowych kosmetyków, jakie można znaleźć w kazdej drogerii, sprzedają również sprowadzane z Korei. Pokusiłam się o maske kolagenową z otrębami ryżowymi.


Maska Kolagenowa z Otrębami Ryżowymi-regenerująca

Zawiera ekstrat z płatków owsianych, który rozświetla, nawilża oraz zmiękcza skórę.
Witamina E i Kolagen zapobiegają starzeniu się skóry. 
 Opakowanie jest wykonane ze składników w 100% naturalnych;

Made in Korea. 

Recenzja: Maska dość ciężko się rozkłada, zanim się założy na twarz. Na bokach ma rozcięcia, jak widać na zdjęciu. ułatawia to ustawienie maski na twarzy :D Ma gęstą konsystencje, lekko lepką. zapach ledwo wyczuwalny.
Koszt 4,99zł 
Kupiłam trochę dla odmiany, dlatego że ciągle robię własne maski. 

Widziałam również plastry na wągry osadzone na nosie. Jeśli dobrze pamiętam 6 bądź 8 plastrów? w cenie 23 zl? ahh mogłam się pokusić.


A tutaj mój dzisiejszy zakup: 


Maskara Maybelline Colossal Volume Express

Zawiera intensywne czarne pigmenty, wraz z kolagenem, które powodują 'smoky eyes'. 

Testujemy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz