poniedziałek, 11 marca 2013

Wyróżnienie 2

 Przez ostatnie dwa tygodnie wogole nie mialam czasu na pisanie bloga ;< Dobrze ze teraz troche mam wolnego... Nie zdązyłam napisać postu o kosmetykach, a już po raz drugi zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD. Przez Anie, z anianawyspach.blogspot.co.uk  Dziękuje bardzo ;)


Cała zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na 11 pytań,  która nas otagowała. Należy również ułożyć 11 pytań, na które odpowiedzą wybrane przez nas blogi.
 Nominowane blogi nie powinny przekraczas liczby 200 obserwatorów.
A oto pytania:

1. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Myślę że nie dałabym rady bez mojego podkładu mineralnego z Lily Lolo. 


2. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na tegoroczne wakacje? 
Bardzo bym chciała jeszcze w tym roku gdzieś pojechać, póki co mam za dużo wyjazdów do Polski. Ale myśle że uda mi się odwiedzić przyjaciela mieszkającego na wyspach Kanaryjskich. 



3. Jaką cechę charakteru najbardziej cenisz w ludziach? 
uczciwość.

4. Czy jest coś co zbierasz/ kolekcjonujesz? 
Zbieram wszystkie pocztówki, które przedstawiają miejsca jakie zwiedziłam. Przyklejam je na ściane, wraz z artystycznymi zdjęciami. ( tak wypełniam moją pustą ściane nad łóżkiem) i marzę o kolejnych kartkach ;)  

5. Od czego jesteś uzależniona?
Od telefonu, kosmetyków i Pepsi ;) 

6. Jaki jest tytuł ostatnio przeczytanej przez Ciebie książki?
 Send me no flowers, niestety jeszcze jej nie skończyłam.  Wczesniejszej nie pamiętam, za mało czytam, wiem ;( 



7. Jaka byłaby pierwsza rzecz, którą kupiłabyś po wygraniu znacznej sumy pieniędzy?
Zdecydowanie lustrzanke cyfrową z mnóstwem akcesoriów. Fotografia to moja pasja. 

8. Jakie jest Twoje małe dziwactwo?
Hmm... Nie przypominam sobie ;x 

 9. Jaki jest wg Ciebie najlepszy sposób na zrelaksowanie się?
Spanie godzinami. Choć wolalabym pospacerować po górach, bądź pojeździć na snowboardzie. Ale zazwyczaj za mało mam wolnego czasu by to realizować. W mojej okolicy nie ma ani gór, ani miejsca na snowboard ;( 



10. Co dobrego/miłego zrobiłaś ostatnio dla kogoś?
 Hmm stoje pod ścianą i nie przypominam sobie o.0 Chyba czas by coś dobrego uczynić...

11. Co/Kto mobilizuje Cię do prowadzenia bloga?
Znajomi ;)






PYTANIA:

1.Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
2.Twoja ulubiona forma relaksu? 
3.Ulubiona słodycz?
4.Praca marzeń?
5.Twoja największa fobia?
6.Czym się interesujesz?
7. Ulubiony kraj, który chcesz zwiedzić?
8. Co byś chciała zmienić w swoim życiu?
9. Twoje ulubione danie?
10.Największy bubel kosmetyczny?
11.Ulubiony kolor?



A teraz nominuję 3 blogi:

4 komentarze:

  1. Dzięki za wyróżnienie :)

    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nominacja-ja równiez zostałam otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dzięki, miło jest również Cię bardziej poznac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhhh mieć przyjaciela na wyspach kanaryjskich ;)

    OdpowiedzUsuń